Nowe BMW X5 xDrive45e
Charakterystyczny sportowy styl, nieograniczone osiągi w terenie i wyjątkowa wydajność.
Nowa edycja Sports Activity Vehicle z hybrydowym napędem typu plug-in łączy 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy z najnowszą technologią BMW eDrive. Moc systemu wzrosła do 290 kW / 394 KM, a zakres mocy elektrycznej jest trzykrotnie większy niż w przypadku poprzednika.
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowego BMW X5 xDrive45e, oferta napędów pojazdu Sports Activity Vehicle (SAV) jest obecnie poszerzana o system hybrydowy typu plug-hybrid. Druga generacja BMW X5 z napędem elektrycznym łączy 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy z technologią BMW TwinPower Turbo w BMW eDrive. Ruch ten doprowadził do zwiększenia wydajności systemu do 290 kW / 394 KM, zwiększenia zakresu napędzanego elektrycznie oraz znacznego zmniejszenia zużycia paliwa i poziomu CO2 w porównaniu z poprzednim modelem.
Nowe BMW X5 xDrive45e jest standardowo wyposażone w dwuosiowe zawieszenie pneumatyczne i elektronicznie sterowane amortyzatory. Opcjonalne układy zawieszenia dostępne w modelu hybrydowym typu plug-in obejmują zintegrowane aktywne sterowanie.
BMW oferuje szeroki zakres nowych usług cyfrowych. Ponadto w nowym BMW X5 xDrive45e dostępne są również wszystkie systemy wspomagające kierowcę opracowane dla pojazdu Sports Activity Vehicle, a także wysokiej jakości opcje zwiększające komfort i luksusową atmosferę wnętrza. Standardowe wykończenie obejmuje również akustyczną ochronę pieszych.
Podczas pracy przy niskich prędkościach przy zasilaniu energią elektryczną system głośników emituje charakterystyczny dźwięk generowany szczególnie w zelektryfikowanych modelach BMW, który zapewnia obecność akustyczną bez obniżania komfortu akustycznego pasażerów.
EMISJE CO2 I ZUŻYCIE:
Zużycie paliwa BMW X5 xDrive45e łącznie: 2,0 – 1,7 l / 100 km; łączny pobór mocy: 23,5 – 21,5 kWh / 100 km; łączna emisja CO2: 47–39 g / km
Źródło: BMW Group