ZAKRES I OKRES GWARANCJI NA ORYGINALNE CZĘŚCI I AKCESORIA BMW.
Gwarancja jest udzielona na okres 24 miesięcy od daty zakupu części w punktach sprzedaży lub jej montażu w zakładzie ,który zakupił część u Dealera BMW Polska.
Warunkiem respektowania gwarancji jest przedstawienie Karty Gwarancyjnej i faktury z datą sprzedaży na części numerowane (silnik , skrzynia biegów , przekładnia główna , pompa paliwa wysokiego ciśnienia , turbina , przekładnia kierownicza ) oraz faktury z datą sprzedaży na pozostałe części.
Gwarancja na oryginalne części i akcesoria nie ma zastosowania w przypadku jeśli wykryte wady powstały z innych przyczyn niż tkwiące w rzeczy samej.
Upoważnieni do rozpatrzenia reklamacji w ramach gwarancji na części są wyłącznie Dealerzy BMW Polska ,których lista znajduje się na stronie internetowej www.bmw.pl
Reklamowana część musi być zamontowana w samochodzie . Sprawdzeniu podlega przyczyna wystąpienia usterki części i prawidłowość jej montażu zgodnego z technologią producenta. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości nie związanych z wadą części reklamacja zostaje oddalona.
Gwarancja na zespoły elektroniczne (sterowniki elektroniczne , elementy elektronicznego zabezpieczenia pojazdu , elementy sytemu bezpieczeństwa biernego) oraz części kodowane może być rozpatrywana wyłącznie gdy były one montowane u Dealerów BMW Polska
Naprawy gwarancyjne są wykonywane przez Dealerów BMW Polska przy użyciu oryginalnych części BMW zgodnie z zalecaną przez producenta technologią.
W wypadku uznania reklamacji Dealer BMW Polska dokonuje wymiany części bezpłatnie.
Żądanie dokonania naprawy powinno nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu wady, jednak nie później niż w terminie 14 dni od jej stwierdzenia.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE
Normalnego zużycia eksploatacyjnego.
Uszkodzeń powstałych na skutek niedochowania należytej staranności podczas użytkowania pojazdu , niewłaściwej i niezgodnej z Instrukcją Obsługi eksploatacji pojazdu, oraz wypadków losowych (kolizje drogowe, pożar, kradzież, włamanie itp.).
Kosztów standardowej obsługi i czynności regulacyjnych wykonywanych zgodnie z Systemem Przeglądów Technicznych producenta pojazdów jak również kosztów materiałów eksploatacyjnych.
UTRATA GWARANCJI
Niewykonanie przeglądów i czynności obsługowych zgodnie z Systemem Przeglądów Technicznych producenta pojazdu lub nie potwierdzenie tychże w Książce Serwisowej , na fakturze zakupu lub w Karcie Gwarancyjnej powoduje utratę gwarancji na zamontowaną część lub zespół. Dotyczy to części i zespołów , których kontrolę przewiduje System Przeglądów Technicznych pojazdu.